Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Με ξένα κόλλυβα, δεν κάνουν μνημόσυνο.


Ποτέ δεν υπήρξα οπαδός της θείας δίκης και άλλων παρεμφερών concepts, ωστόσο καμιά φορά συμβαίνουν φάσεις που σε βάζουν σε σκέψεις. 
Ροβολούσα με την οικογένεια, που λες, την Αποστόλου Παύλου στο Θησείο μετά από έναν αρχαιολατρικό καφέ. Η καλή μου, που είχε οσμιστεί πλήρως την πνευματική ανάταση στην οποία βρισκόμουν, είπε να μου ζητήσει ένα δωράκι από τους πλανόδιους κοσμηματοπώλες – άλλωστε το συνηθίζουμε να ανταλλάσουμε δωράκια τέτοιες ώρες που έχουμε κέφια. Διάλεξε αυτό που της άρεσε, πληρώσαμε και φύγαμε για τον σταθμό του ΗΣΑΠ. Λίγο πιο πέρα διαπιστώσαμε ότι ο φίλτατος πλανόδιος είχε μπερδευτεί και μας είχε δώσει €10 περισσότερα ρέστα. Κοντοσταθήκαμε. Θα μου πεις «σιγά ρε ντόκτορα το ποσόν, που το σκεφτόσουν κιόλας αν θα το επιστρέψεις». Δεν είναι αυτό. Απλώς λες ότι ποτέ δε σου έτυχε ούτε αυτοκόλλητο στα γαριδάκια για γούρι, μήπως τώρα έσπασε επιτέλους το ρόδι. Από την άλλη όμως και αυτός ο έρμος το μεροκάματο βγάζει και ας είναι και χωρίς απόδειξη. Γιατί να χάσει το δεκάευρο; Για να μην πλατειάζουμε, η φωνή της συνείδησης επικράτησε και γυρίσαμε να επιστρέψουμε τη διαφορά. Ευτυχώς δηλαδή, γιατί όταν πλησιάσαμε, διαπιστώσαμε ότι η αγαπητή συμβία είχε παρατήσει το δώρο της στον πάγκο για ενθύμιο. Το τίμημα δεν ήταν μεγάλο, όμως με έβαλε σε σκέψεις.  Για να το κάνω λιανά, αναγνώστα μου, δεν μου αρέσει να βάζω χέρι - κάνω κρατήσεις σε ξένα δεδουλευμένα, ανεξαρτήτως της δικαιολογίας.
Μη σας μπαίνουν ιδέες κύριε διοικητά του ευαγούς ιδρύματος στο οποίο εργάζομαι... σαφώς και δεν εννοώ εσάς ή τους συναδέλφους σας. Σίγουρα έχετε πολύ καλή δικαιολογία για τα χρωστούμενα δεδουλευμένα που μας παρακρατείτε. Αυτά ισχύουν για τους άλλους... Μόνο για τους άλλους... Πάντα για όλους τους άλλους.

 

1 σχόλιο:

  1. Φίλε μου καρδιακέ, που φάγαμε ψωμί και αλάτι μαζί εις την Παμβώτιδαν(εγώ το ψωμί και εσύ το αλάτι) βοηθάς το παρεμπόριον; Χάθηκε μια νόμιμη επιχείρηση να καταθέσεις τον οβολόν σου ;
    ioadim

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία: